Guest(s) Visitor(s)
My artwork and design are copyrighted. Kindly contact me at whiteymommy@yahoo.com for pricing.
You are not allowed to take any of my artwork and design without my permission!
All Whitey Mommy 's artwork and design is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
All Business by Whitey Mommy™ is licensed under Whitey Mommy Enterprise [002005515-D]

5 tahun bergelar ibu

Genap 5 tahun aku bergelar seorang ibu...
Perjalanan dan pengalaman hidup yang bermakna bagi seorang wanita.
Tahun ke 5 khalis sambut hari lahir...
Perasaan menjadi sangat "touching" tak tahu kenapa..
kerana perasaan ini tidak pernah wujud dalam tahun sebelum-sebelum ini.

Sampai hari ini, aku tidak pernah lupa saat Khalis di lahirkan, aku susukan, aku mandikan
pendek kata A to Z tentang Khalis dari lahir sehinggalah sekarang diuruskan sendiri oleh tulang 4 kerat aku. Tidak pernah bagi orang lain jaga pun. Allah hu rabbi, air mata mengalir bila taip entry ini. Terbayang saat aku melihat Khalis untuk pertama kali , saat aku susukan dan cium, saat macam mana tenangnya dia bila aku memeluknya.

Terasa banyak kekurangan yang aku tak dapat nak berikan kepada dia. Tetapi aku berikan yang terbaik semampu aku.
Syukur Alhamdulillah..
Khalis complete 6 bulan secara eksklusif dan sambung perjalanan sehingga cukup 2 tahun penyususan susu ibu dan aku extend penyusuan susu ibu sehingga dia 4 tahun.
4 tahun aku stop sebab rasa dah besar.. kaki pun dah berjela2 nak riba kan :)

A great journey and moment for us..

Terlalu banyak nak aku katakan, Khalis is so special to me.. Anak yang sangat-sangat bertolak ansur, mendengar kata, mengamuk tu biasa lah kekadang kan, kalau sopan aje memanjang tak nama budak, ada juga kadang-kadang merajuk dan kadang-kadang buat darah ibunya mencapai tahap tertinggi.

Mencium dan melihatnya buat aku tenang, gelak ketawa dia membuatkan resah aku hilang, Allah hu akhbar. Percaturan indah yang Allah berikan dalam hidup ku dengan mengurniakan anak yang bernama Muhammad Khalis Putra

Tak dapat nak sambung untuk menaip, air mata bercucuran lah.. itu sahaja lah isi kandungannya :)
kan nak habiskan satu entry lengkap, mahu 3 baldi air mata kan?
Mak Khalis memang selalu over touching.

Selamat hari lahir buat anakku..
Muhammad Khalis Putra yang ke 5 tahun,
Semoga Allah S.W.T menjadikan Khalis seorang anak yang soleh, insan yang baik, bijak, berilmu, beriman dan bertakwa serta menjadi penghuni syurga Jannah. Aamiin..
Khalis adalah anugerah dan harta ibu yang termahal di dunia dan di akhirat...

Ramai yang tanya kenapa tak tambah anak.
sesungguhnya memiliki Khalis sudah cukup membuatkan aku bahagia.
Allah maha mengetahui perjalanan hidupku. Semoga Allah sentiasa redha dan merahmatimu Anakku...
 

Copyright © Whitey Mommy™