Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Rahsia Suami Isteri...


Masa aku zaman anak dara dulu...aku selalu dengar orang2 tua bercakap... hubungan suami isteri tu kena jaga terutama daripada segi seksnya... ( open ek...open!!... dah besar dah! bukan budak2!!)http://emo.huhiho.com

dulu aku tak paham... tapi sekarang aku paham...
maksudnya kita sebagai wanita kena pandai jaga badan terutama part2 yang melayan suami...untuk menjaminkan kebahagian rumahtangga... disamping solat dan doa yang tidak pernah putus...
aku pun meng'search' dalam En.Google...
hehe... jumpa la petua ni...
jadi untuk mommy2 kat luar sana kena ambil perhatian...
bila dah bersalin lagi kena jaga! paham2 la nak jaga apa...http://emo.huhiho.com

petua ni aku rasa bagus! dan sangat mudah untuk di amalkan tak memerlukan plastic surgery...dan kos yang tinggi...kalau beli ubat kat luar2 pun lagi senang...
tapi kalau jenis orang yang tak tahan dengan bahan kimia yang digunakan nanti boleh menyebabkan sakit lain pula...
jadi... petua tradisional adalah lagi mujarab...http://emo.huhiho.com

Petua mengetatkan faraj vaginahttp://emo.huhiho.com


http://emo.huhiho.com
Manjakani

(manjakani ni anda boleh beli kat kedai india ya...biasanya kat kedai yang jual rempah ratus mesti ada...) hehe lepas ni bila dah tahu petua ni mesti berkilo2 la manjakani beli dari kedai india kat pasar borong tu... ekekeke

pertama sebagai basuhan
#Rebus 3 biji buah manjakani dengan 2 cawan air sampai mendidih dan airnya bertukar menjadi coklat pekat.
#Gunakan air itu untuk mencuci bahagian vagina.
#Amalkan setiap hari.

kedua sebagai maajun atau ubat
#Ambil sebiji buah manjakani.
#Masukkan kedalam nasi yang sedang mendidih.
#bila nasi telah kering, ambil buah manjakani tersebut
#potong kecil-kecil semasa masih lembut.
#makan bersama nasi yang masih panas.
#Amalkan selalu.

ketiga sebagai minuman
#Rebus buah manjakani
#Air rebusannya diminum.

-petua ini juga elok untuk melangsingkan badan dan
awet muda

#Rebus beberapa biji buah manjakani sampai lembut (Anggaran cukup untuk kegunaan seluruh badan)
#Apabila sudah lembut dan bila dipicit, mengeluarkan lendir atau getahnya, lumurkan getah itu diseluruh muka, dan anggota badan lainnya seperti buah dada, perut, paha dan lengan.
#Biarkan sampai kering. Kemudian bolehlah mandi.
#elok diamalkan setiap hari sama ada sebelah pagi sebelum mandi atau sebelah petang



http://emo.huhiho.com
Latihan Kemutan Vagina

Amalkan membuat latihan kemutan faraj setiap pagi...
senaman ini juga bagus diamalkan oleh ibu mengandung bermula kandungan berusia 3 bulan... ni memperceptakan proses pembukaan rahim semasa hendak bersalin... dan bagi bersalin normal, jika senaman sentiasa diamalkan ... mungkin tidak memerlukan guntingan semasa proses kelahiran... sebab otot2 disekitar vagina akan jadi kuat... ini adalah melalui pembacaan aku dalam buku P&Ma...
#kemutkan vagina seolah-olah sedang menahan kencing selama 7 saat.
#Lakukan selama 20 kali setiap hari.


http://emo.huhiho.com
Khasiat daun Inai, Pegaga, Daun Limau Purut dan Pinang Muda

bahan2 yang ni pula macam susah je nak dapatkan... kalau duk kampung senang...
kat sini pokok inai pun tak nampak bayang...
apatah lagi nak cari pokok pinang...
pegaga tu adala jual kat pasar borong...

#Pinang muda ditumbuk untuk mendapatkan airnya yang pekat.
#Ambil daun inai, pegaga dan daun limau purut secukupnya dan ditumbuk serta diperah untuk dapatkan air yang pekat.
#campurkan kedua-dua jenis air ini.
#Ambil cotton bud dan celupkan ke dalam air ini.
#Celupkan cotton bud ini ke dalam vagina.
#Amalkan setiap hari semasa mandi petang sehingga vagina terasa benar-benar ketat.

- bab tumbuk menumbuk ni...kena hati2 jangan guna lesung yang tumbuk cili bawang...nanti pijar tak ingat!
then, kebersihan juga penting...pastikan lesung dan peralatn yang digunakan basuh dulu dengan air panas...nanti kuman2 tu jangkit pula...
nanti nak lain... lain pula yang jadi...


p/s: selamat mencuba...http://emo.huhiho.com

9 Comment (s):

  1. assalamu alaikum

    siapa yang ingin mencuba bjiji manjakani ni

    boleh buat ordar dari saya :)

    pn fatemah
    0132737078

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas petua ini. Saya cuma amalkan rebusan air manjakani utk basuh bhg V. Mkn pun boleh juga ye.

    ReplyDelete
  3. Saya ada jual serbuk manjakani,,lbh mudah utk guna. Xperlu rebus ..cuma cmpur dlm air suam dan cuci.blh bt mcm bdk sjuk dan sapu kat breast..utk lbh mntap.sy pun amal. Blh email dutbun@gmail utk order..atau pm fb dutbun.

    ReplyDelete
  4. klau sye ikt petua ni,tpi ambil slh stu dri petua ni sprti rbus mnjakni tu..kmudian cuci pda V tu, blh ke??

    ReplyDelete
  5. klau sye ikt petua ni,tpi ambil slh stu dri petua ni sprti rbus mnjakni tu..kmudian cuci pda V tu, blh ke??

    ReplyDelete
  6. www.facebook.com/manjaqani
    sye jual kapsul dan serbuk manjakani
    Pure Ground Manjaqani

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Saya nak cuba sis..xpernah dengar kebaikan manjakani ni.. Utk persediaan bila dah ada suami nanti.. Mohon share sis..

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™