Guest(s) Visitor(s)
Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Akhirnya Jumpa Penyelesaian dengan Elysyle Dx Lingerie

Hari ini mood mendesign agak down sedikit. Saya lukis-lukis sahaja. Design tak langsung. Jadi sambil-sambil layar internet, saya blogwalking.

Lagi nak kongsi testimoni pemakai Dx Lingerie yang sangat berpuas hati dengan hasilnya. Sis Suhaila Ramli. Sangat luar biasa dengan hanya seminggu dia mendapat hasil yang memuaskan hati beliau. Beliau juga mengawal pemakanan dan pakai Dx Lingerie secara kerap dan konsisten kerana ingin cepat untuk mendapat hasil. Ternyata, usaha beliau sangat-sangat berbaloi dan apabila baca kata-kata daripada beliau, dapat menggambarkan betapa beliau sangat berpuas hati dengan Dx Lingerie. Jom baca. Testimoni beli
Erm..dah lama jugak aku x berblog nie...asyik nak cantikkan jerk..tapi x updated2...
Aku nak citer pasal pengalaman aku memakai korset ELKEN...
Hehehe...kalau nak diikutkan memanglah aku x mampu nak beli korset yang mahal nie...tapi, sebab tahun nie memang aku nekad gegila lah nak kurus...aku terus beli....(aku mintak izin ngan hushben aku dulu..)

Aku beli guna AEON servis...bayar bebulan RM 112 sahaja...bagi aku okeylah...janji kesannyer menakjubkan....aku x kisah orang nak kata aku suker berhutang...janji aku x susahkan diaorang..kalu aku x hutang x dapatlah aku nak pakai..hehehe..betul tak...
Aku start pakai korset nie pada 29 Februari 2012...hehehe, masuk arinie dah nak genap seminggu aku pakai...aku pakai hari2 siang dan malam...nak kurus punyer pasal...

Kalau korang nak tau korset nie serap peluh dan x berbau..yea....aku basuh seminggu sekali jerk...
Daripada start aku pakai aritue..aku dah mula x makan nasi..yelah, aku rasa x berapa lapar..dan kalau aku makan banyak...aku dah rasa macam nak mati dah..rasa macam tersekat jerk kat tekak nie..dah banyak kali dah aku membazir jerk...
Tapi, semalam aku terlepas gak makan nasi...tapi, lepas tue aku asyik ke toilet jerk..mungkin dah lama x makan nasik kot dan sebab aku ada makan LACTOSE..iaitu pencuci usus...
Sebenarnyer aku dah banyak abiskan duit untuk beli korset...aku dah pernah cuba korset dari Cosway, Avon, Triumph, Scarlet, Slimming Bamboo punyer dan yang nthahapehape lagik...aku dah pernah pergi Dr. Murad Slimming Body punyer..semua x kurus...ape produk yang aku x makan..dah banyak dah duit aku habiskan..macam nie gak badan aku...
Yang aku suka sangat dengan produk nie yelah sebab badan aku x sakit..kalau korset yang lain, bila aku pakai rasa macam sesak nafas, asyik terlipat ajer, kat perut aku rasa macam kene cengkam..bila memandu perut akan rasa sakit macam nak buang air besar...
Tapi, bila aku rasa pakai korset nie..rasa macam tertawan sebab x sakitkan badan aku..bila ke tandas atau bersolat...dia x terlipat..tu yang penting..aku dah x fikir mahal dah...aku rembat jerk...(tq sayang sebab bagi I beli...ngeh...)
Sekarang aku tengah usaha betul2 untuk pakai korset nie..nanti bila dah ada perubahan pada diri aku..aku akan tunjukkan kat korang...yea...yelah, kekadang kita nie nak tengok hasil baru bleh percaya..yea tak...

seperti yang aku janjikan..aku nak tunjukkan kat korang perubahan yang aku alami setelah seminggu memakai korset nie..

Ha...Gambar nie aku ambil masa tahun lepas..selepas raya...korang cuber tengok perut aku...eeiiii..buat malu jerk..xper, untuk nak bagi kepercayaan kepada korang aku x kisah..

Selepas seminggu aku pakai korset nie...hasilnyer...hehehehe...

Suker nyer aku tengok..xyahlah aku nak risau2 perut aku tu terkeluar..hati aku senang..jadi aper tunggu lagik..
Jangan lepaskan peluang..bila lagik kita nak berubah....jom kita buat hushben kita happy dengan kita...
 ______________________________________________________________

Berminat untuk cuba pakai dan mendapat pengalaman memakai Dx Lingerie. Saya sedia membantu anda. Hubungi saya untuk set temujanji bagi proses untuk memakai Dx Lingerie secara PERCUMA.

Untuk sebarang pesanan @ pertanyaan, Sila hubungi saya di:
☎ 014-8240118 @ 03-61274792
✉ whiteymommy@yahoo.com

1 Comment (s):

  1. hye madam,macam menarik je korset ni.berapa harga?;)

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 

Copyright © Whitey Mommy™