Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Kemaruk Ikan Keli

Masa awal2 berbelog dulu... saya memang tak de topik nak cerita apa... tapi hati ni nak berbelog juga... eceh... jadi ceritala sikit2 tentang pengalaman masa pregnant... di Entri Ini saya ada cerita tentang masa pregnant... memang suka giler2 makan ikan keli... hahaha... padahal seumur hidup tak pernah rasa nak sentuh pun ikan Keli... memang geli...

Tak tahu kenapa lately...[dah seminggu dah duk makan ikan keli aje...] suka sesangat makan ikan keli... tapi saya tak leh tengok yang hidup kalau dah masak boleh la makan... ngeh2... jadi baba Khalis kena pergi beli la Ikan keli berlada yang dah siap masak... Hari2 pulak tu...

Tengah hari tadi... baba Khalis tanya... nak makan apa? saya jawab " nak ikan keli berlada" baba Khalis cakap..." Hari2 ikan keli tak geli ke???" saya gelak je... sambil cakap " tak tahu la kenapa asyik rasa nak makan ikan keli je..." hehehe apapun... baba Khalis beli juga... siap beli dua ekor lagi...;p semuanya saya habiskan... hehehe giler gelojoh makan...

Takut pulak... ke saya pregnant??? sebab perangai pelik dah mai lagi... hehehe rasa tak sedia lagi... tambah pulak Khalis manja bebenar... macam mana nak handle pun saya dah tak tahu... memang manja tahap tak boleh nak bendung... hehehe


Esok rasa nak makan ikan keli lagi... ngeh2... tak tahu la baba Khalis kerja shift apa esok... lupa pulak nak tanya...

7 Comment (s):

  1. bestnye ikan keli.... samala kita... tau makan ikan keli yg dah masak je.... ikan keli yg mentah... geli!!!!!... hehehehhehehe...

    ReplyDelete
  2. heheh ntah2 dah ade kottt... :)

    kt pon suka ikn keli..lagi2 digoreng garing2, pastu cicah dgn kuah asammmm..fewittttttt..sedap tu..mkn dgn ns pth dh ok dah :)

    ReplyDelete
  3. k.mas memang hantu ikan keli...sedapp kan.....
    haaa..jaga2...k.mas dulu pun mcm tu gak. tetiba suka sangat makan keli...hari2 nak...
    kekadang tanda hamil tu mcm tau..yg pelik2...yang tak suka pun jadi suka....he..he...

    ReplyDelete
  4. eh lupa bee suka ikan keli bakar..perghh sedap tu...

    ReplyDelete
  5. jangan2 dh terjangkit tak sha..ehehe

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™