Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Ceria di waktu pagi

malam tadi saya tak tidur langsung... huhu sebab duk explore macam mana nak wat blog... tapi hampeh juga tak dapat banyak info... nak kena tanya dengan jana ni...
MyEm0.Com
lepas solat barula tidur... tetibe terdengar la suara manja... bu...bu...bu... huhuhu tu bukan sesape tu anak kesayangan saya dah jaga... macam nak nangis pun ada... dengan agak berat bangun la juga... dah jadi mak orang ni kena banyak berkorban sikit... nampak je muka saya terus senyum... aduss!!! cair... kesian plak nak biar dia main
sorang2... pandai betul la khalis menggoda saya...MyEm0.Com
tetiba jadi hilang mengantuk... sampai sekarang tak tidur... tengok aksi dia... comelnya anak aku... (kata dalam hati)... kepala sakit dia plak asyik nak suruh agah dia... tergelak2 la dia pagi2 ni...

bila dah penat layan... saya bagi mainan kegemaran dia... soft toy bentuk kepala singa... ni memang khalis suka sangat2


tgk tu cara dia tenung toys tu... comel...comel... hm... pagi ni ceria dengan telatah dia... walaupun kepala memang sakit... tapi bila tgk dia memang hilang semua rasa penat..


p/s: inilah permata hatiku... muhammad khalis putra MyEm0.Com

1 Comment (s):

  1. macam janggal plak guna saya... next time guna aku la plak

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™