Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

.::Khalis Semakin Membesar::.

Serasa saya seperti semalam saya melahirkan Khalis...
Sakitnya pun masih lagi terasa...
dan saya masih lagi terbayang2 saat itu...
(rasa macam takut nak besalin lagi...hehe)
Sekarang Khalis dah nak masuk 9 bulan...
dah nak mula nak merangkak...
sikit lagi mesti dah pandai berjalan...
kalau bab mulut pulak...
tak payah nak cerita memanjang je bising...
terutama kalau saya tinggal dia sorang2...

cepat sungguh masa berlalukan...
Khalis makin membesar...
dan saya...
makin tua...Eh eh! berumur...
(owh! tidak...)
saya nak tengok Khalis membesar dengan baik...
tapi saya tak nak makin berumur...
(bleh plak minah ni cakap gitu)

Setiap hari mesti dia akan tunjukkan gelagat dia yang berbeza2...
Syukur Alhamdulillah...
Tuhan hadirkan Khalis dalam hidup saya...
dia adalah anugerah yang terindah buat saya...
tiru ayat kak tash!
hm.. saya gembira jadi seorang ibu..
setiap hari saya doakan yang dia akan bahagia dan berjaya dunia akhirat...
dan jadi anak yang baik, soleh dan beriman...
Amin...


14 Comment (s):

  1. kem salam sama itu khalis..
    shumel sungguh!! hehe

    ReplyDelete
  2. baby cumel jgn nakal2 ye..hehe..

    smoge jadik anak yg soleh..berbakti pd kdua2 ibubapa.. :) aminnn..;D

    ReplyDelete
  3. cantiknya anak ini, seperti siapa wajahnya ... papa atau mamanya? he..he..
    semoga besar nanti jadi anak yang berbakti.

    ReplyDelete
  4. siyes sgt jeles dgn khalis pye dimples 2..

    kck2 lg da nmpk jls dimples 2 kt pp die..

    bsr t msti btmbah comei! ;)


    p/s:ble tgk khalis t'igt bby2 kt taska tmpt mimi kje dlu..sgt3 rndu nk pluk & cium2 pp bby yg gebus 2..hee ;p

    ReplyDelete
  5. @rossoneri
    hehe ikut mata saya...

    @ard
    khalis jawab: waalaikummusalam...

    @CasaBlander
    hehe mekasih...

    @Aisya
    amin... tq aisya...semoga dapat anak yang baik2 untuk awak juga... amin...

    @Joe
    mestilah kedua2 nya joe..hehe

    @. mimie .
    tu la mimie... dimples yang sebelah kanan tu saya punya... yang sebelah kiri pulak baba dia punya...

    ReplyDelete
  6. salam ziarah ..tengok anak mumey

    ReplyDelete
  7. alahai mummy,lama tul page sini nak loading..huhu

    ReplyDelete
  8. comelnye khalis ala mucuk2 :)

    amin kan doa sis skali :)

    ReplyDelete
  9. salam singgah.

    comelnye anak akak.. =]

    ReplyDelete
  10. cumil nya khalis kak..peluk cium die utk ifa ye..=)

    ReplyDelete
  11. wah ada dua2 belah ek lesung pipit dia...sok besar mst ensem ni..ekeke...white mommy, sowi ek..xjumpa shoutbox la dear...hehe,...^_^

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™