Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Tahniah buat Mommy Pinky...

Tahniah buat sahabat baik ku... Jana a.k.a Mommy Pinky kerana telah selamat melahirkan bayi perempuan... Alhamdulillah...semua selamat...

11.45 malam tadi saya menerima sms daripada jana... setelah lama tidak mendengar khabar...eceh...sms nya berbunyi...
Nisha,insyaAllah aku bersalin esok... doakan aku bersalin esok ye... baru 3cm... huhuh~
Alhamdulillah... pagi ni saya telefon hubby jana... dan mendapat tahu semua telah selamat...dan tak berapa lama lepas tu... saya mendapat sms daripada jana
Aku dah selamat bersalin 5.20 pagi tadi...=)
Jana dapat baby girl... nama yang diberikan... Irdina Humaira'...mesti comel.. tak sabar nak tengok... tapi nak pergi melawat jana tak boleh la... sekarang ni.. hanya mampu untuk melihat gambar je... Tahniah buat kalian berdua...
Irdina Humaira' namanya...
kehormatanku pipi kemerah-merahan adalah maknanya...
Puteri Sulung Kay dan Jana...
Semoga menjadi anak yang sihat, solehah dan penyejuk hati kedua ibu bapanya...
amin....

14 Comment (s):

  1. TAHNiAH buat Jana... yeay baby girl, lebih kurang nama Oni pulak. hehehe... sukaaanyaaa... baby raya.

    ReplyDelete
  2. waah tahniah! seronok dgr perkhabaran gembira camni..^_^

    *selamat hari raya!

    ReplyDelete
  3. @fatin hanani
    boleh...tapi YM ya...
    ni id akk
    sitinorkhaironisha

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat kawan sha tu. .hehe . .jom join contest tie ramai2. .

    ReplyDelete
  5. uiks, tak sempat nk buat entry..kuikui~ nnt aku upload pic..kudrat tgh zero..huhuh~

    ReplyDelete
  6. thniah utk akak zana...baby girl...mesti cumel ni..ade lah kwn khalis ye..

    ReplyDelete
  7. eh eh mommy pinky dah bersalin ye
    tahniah2 diucapkan...
    mesti meriah kan dlm bln raya bersalin..kompom ramai yg ziarah...hehehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat mommy pinky..srnoknya dpt baby..:))

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah Zana selamat melahirkan baby girl.
    Bestnya, nama baby pun cantik... secantik kelahirannya di bulan Syawal.

    Tahniah Zana!

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™