Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pengumuman : Pemenang Whitey Mommy's Giveaway...

amat sukar untuk membuat pilihan pemenang... juri2 semua pening kepala... banyak kali diulang2 page yang sama... apa pun... kepada yang tidak menang..jangan putus asa ya... terima kasih sesangat kepada yang sudi menjadi peserta...=)

Pemenang adalah : Sis Nida
sila emailkan kepada saya watermark yang sis inginkan ya... insyaallah saya akan cuba designkan....
Tempat Ke-2 : Sis Farra
Tempat Ke-3 : Sis Lieyna

kepada pemenang tempat ke-2 dan ke-3... sila pilih mana2 watermark yang anda berkenan di Whitey Mommy Gallery dan hantarkan kod watermark yang dipilih... besertakan dengan ayat yang anda ingin letakkan pada watermark...=)

Email at : sitinorkhaironisha@yahoo.com

Tahniah kepada semua pemenang ya... bagi yang tidak berjaya diharap jangan bersedih hati... boleh cuba lagi untuk Giveaway saya yang akan datang... tunggu...

lupa pulak...

kepada ibu Aqil... emailkan kriteria watermark yang ibu nak kepada saya ya... =)

Whitey Note: Maaf saya lambat umum... ades...


14 Comment (s):

  1. Tahniah kak Nida. Gamba tuh memang sweet & ceria sangat.

    Tahniah juga to sis Farra & Lieyna. Comei2...

    ReplyDelete
  2. aduaaiiii no luck ler...haha xpe lenkali cuba lagik kan...uols buatler contest lagi 4sure weols join....hehehe

    Tahniah pd pemenang

    ReplyDelete
  3. tahniah pada pemenang.. tak sempat nak joint.. bz bz...

    ReplyDelete
  4. hehehe... sy slh sorg yg kalah...
    hahahaha=) tak aluu....

    neway, tahniah kepader sumer pemenang!!! mmg sweet lah!!!

    ReplyDelete
  5. Tahniah kpd pemenang..pic mmg sweet n happy mood.

    x sabar nak tunggu giveaway dr whitey mommy lg..hik3..

    ReplyDelete
  6. WAAAAHHHH MENANG NO.3! LALALALA...SUKAAAA NYAAA...HEHE..THANKS PENGANJUR & JURI..NNTI KITE EMAILKAN..! ^_^ HAPPY NIH! ^_^

    ReplyDelete
  7. tahniah...! sahabat ku menang lg...tumpang suka...

    ReplyDelete
  8. weeee suka nya!!! thnx to juri semua!!

    thnx to puan pgnjur!!

    sykur alhmdlh.. ;-)

    taniah pd pmnang yg lain!

    ReplyDelete
  9. dah agak dah, kakNida mesti menang punya, sbb bila kita tgk gambar tu, terus menusuk dlm hati :D teruja sama, TAHNiAH kepada yg menang...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. syukur...

    Thanks Whitey Mommy... mood teruja bangat nih..... yeeehhhaaa

    Mommy Mia dan Cha.. thanks juga atas ucapannya, nanti Kak Nida belanja ek..hehe

    ReplyDelete
  11. huhu..tidak berjaya mendapatkan watermark itu...sedey2..papepun tahniah pada sume yg berjaya....

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™