Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Pengumuman Tarikh Tutup Whitey Mommy's GiveAway


Whitey Mommy's Give Away akan ditutup pada 26 Julai 2010, pada pukul 12.01 Pagi... Harap Maklum... Terima kasih kepada yang sudi join Giveaway saya ni ya... dan Insyaallah keputusan akan diumumkan pada 28 Julai 2010, pada pukul 12.01 Pagi...

11 Comment (s):

  1. waah tak lama dah tu//suke3x..hehe..all the best tuk semua peserta termasuk saya! hehe//

    ReplyDelete
  2. alamak..tak nyempat2 lg ni...huhuu tguu..!

    ReplyDelete
  3. alamak.. xdone nak masuk.. dah tutup la pulak... kecewa... huhuhu

    ReplyDelete
  4. salam...dh join last minit ni..!
    sila terjah...

    http://fieza79.blogspot.com/2010/07/whitey-mommys-giveaway.html

    fieza dh tgal jugak di komen box n3GA...thanks...

    ReplyDelete
  5. wah sib baik smpat join....huhu

    gud luck pada all peserta...

    ReplyDelete
  6. huhuhu.. x sempat join.. sepnjang berehat kat rumah 2 kali j buka lap top.. hari2 seterusnya x buka dah.. sbb mata kabur n kena tumpukan pd kesihatan :(

    ReplyDelete
  7. @Fieza79 hehe ok... selamat menaip entri...

    ReplyDelete
  8. @Iela Fazielah tak pe...nanti saya akan buat lagi ya...

    ReplyDelete
  9. @Fieza79 sudah diterjah oleh mommy pinky...=)

    ReplyDelete
  10. @LYaFRINA ala...ciannya lya..tak pe... saya akan buat lagi giveaway...nanti akan inform lya ek...lya rehat cukup2... jaga kesihatan... semoga cepat sembuh seperti sedia kala...amin....

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™