Hasil seni dan reka bentuk adalah berbayar dan hakcipta Whitey Mommy.
Sila hubungi saya di whiteymommy@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.
Anda TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI untuk mengambil/menyalin/menyimpan
mana-mana bahagian hasil seni dan reka bentuk yang telah saya hasilkan TANPA KEBENARAN!

Senarai Peserta Whitey Mommy's Giveaway

dibawah adalah senarai peserta Whitey Mommy's Giveaway ...
  1. Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil [peserta pertama dah konfirm akan menang watermark...jadi tak menang yang lain pun tak pe...=p makin banyak la koleksi watermark ibu...]
  2. ch@
  3. ummi sofiyyah
  4. Momma Mia
  5. EiJa ZaQuaN
  6. Ain
  7. ikoko
  8. mama zharfan
  9. Lelord
  10. Bond@ While@
  11. Shiela Latif
  12. Anje a.k.a Mama_Balqis
  13. sall
  14. Hezesuze
  15. Nana
  16. mamalieyna
  17. zue @ annaleeya
  18. Nida
  19. mama rifQy
  20. zurazari
  21. mummysyafie
  22. Farra Dhelina
  23. Adlin a.k.a Kyra MomS
  24. Fieza79
ada sesiapa yang tak tersenarai tak? Para juri sedang memilih pemenang bagi giveaway ni... All the best and gud luck to all of you...thank you for joining my give-away...

Whitey Note : actually tengah terfikir nak buat satu giveaway yang mahal ni...ades... tapi duk fikir2 bila nak buat dan nak buat tajuk apa ek? hehe...

13 Comment (s):

  1. mmg btol la kita la owg plng akhir...da adiah utk peserta terakhir tak..? heheee..

    ReplyDelete
  2. nama sy ade kat situ...

    wah bestnya peserta pertama conform dpt watermark..tahniah Ibu Mr. Aqil.:)

    ReplyDelete
  3. ekekekeke ibu aqil...adiah tu bg jek kat mamanajlaa

    ReplyDelete
  4. yess!! nama weols tersenarai gtew...wah nk wat contest lagik..?? haaaa cepat2 xsabo nk join ni hahaha

    ReplyDelete
  5. me no. 8..happy judging..
    new contest coming soon? best best :)

    ReplyDelete
  6. Hahahaha ok mommy.. dpt menang sbg peserta pertama pun ok gak.. ibu kan always be ur 1st customer.. ;o)

    ReplyDelete
  7. ada pun nama kita..hope ada luck..hehe..

    ReplyDelete
  8. saye tersenarai..tima kasih sis..

    gud luck tuk semua peserta..

    ReplyDelete
  9. contest dah tutup ye?
    tak pe whitey mommy.

    kalau ada contest yang whitey mommy buat lagi, akak nak joinlah.

    teringinlah pulak rasanya.

    thanks sbb sudi balas mesej akak...

    ReplyDelete
  10. Good luck to All Contestant...=)

    ReplyDelete
  11. huh kalah dgn ibu berjari runcing, dia pernah kerja sebagai jurutaip, pdn laaa laju dia menaip :D

    tQ shaaa...

    ReplyDelete

Thank You For Leaving a Comment to Me...

 
Copyright © Whitey Mommy™